MOJA KOLEKCJA (25.08.2013) – NOWA EKSPOZYCJA

REALGAR

Dokonało się – zakończyłem remont mieszkania i jestem bohaterem w swoim domu. Najwyższy czas zamieścić zdjęcia nowych szklanych półek; nowej ekspozycji na frontowej ścianie pokoju gościnnego. Dotychczas okazy widoczne na zdjęciach stały na drewnianych gablotach rozmieszczonych na dwóch ścianach pokoju. Dodałem nowe reflektory ścienne, zadyblowałem i wkręciłem gwinty, oraz położyłem szklane półki…oto efekt mojej pracy:

W świetle dziennym:
01
02
03
04
05
06
SKRASOWIAŁY GIPS SZABLASTY – POCH.: Ruczaj, Kraków

07
PSYLOMELAN, WANADYNIT – POCH.: Taouz, Maroko;
MARKASYT, GALENA – POCH.: Pomorzany, Olkusz

08
09
10
DIAMENT HERKIMER – POCH.: Herkimer, NY, USA

11
12
BLENDY CYNKOWE – POCH.: Pomorzany, Olkusz

13
GIPS – POCH.: Dobrzyń;
ANALCYM – POCH.: Baška, Frydek-Mistek, Czechy

14
AMETYST

15
KALCYT – POCH.: Gemer, Słowacja

16
TURMALIN SCHÖRL – POCH.: Huya, Chiny

Wieczorem, światło sztuczne:
17
18
19

Przy włączonych reflektorach ściennych:
20

Chyba największą atrakcją jest możliwość snu „pod minerałkami„. Oprócz możliwości podziwiania z pozycji poziomej, można w trakcie spania dostać…

View original post 47 słów więcej

Skomentuj

